čtvrtek 5. prosince 2013

Maybelline FIT ME vs. AFFINITONE korektor



Někdy na jaře jsem si koupila korektor Fit me, protože jsem všude vídala kladné recenze a tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Měla jsem ho ráda, dal se použít klidně jen samostatně, zapudrovat a makeup nebyl potřeba. Když už začal docházet rozhodla jsem se být správný hipster a koupit si něco jiného, protože Fit me je moc mainstream. Vybrala jsem zase maybelline, zase tekutý, jen z jiné řady.  

          FIT ME                                                                    AFFINITONE

          cena: 159,-                                                              cena: 119,-
          krytí: lehčí/střední                                              krytí: střední
          odstín: 15                                                                odstín: 02
          podtón: růžový/lehce nažloutlý                   podtón: růžový

+lehká konzistence                                                         +vyhlazuje
         +snadné zapracovávání                                     +kulatý aplikátor (příjemný pod oči) 
         +světlý odstín                                                        +dobré krytí

         - aplikátor (jako u lesku na rty)         - horší zapracovávání
                                   - zvýrazňuje vrásky                 - slévá se do vrásek (po delší době)
 - bez pudru malá výdrž                                               

   (Affinitone, Fit me)

                                                                                                                                                                                                                           Vzhledem k tomu, že mám nejradši tekuté korektory jsem s oběma velmi spokojená, ikdyž si myslím, že Fit me je vhodnější na celý obličej a Affinitone se hodí převážně pod oči. 



Originally published on

Žádné komentáře:

Okomentovat