úterý 24. září 2013

Real techniques miracle complexion sponge











Možná jsem prostě zaostalá, ale pro mě byl český e-shop Real techniques novinka. Každopádně když jsem ho objevila, během hodiny jsem platila první objednávku. *nenechávejte mě doma samotnou spolu s kreditkou a přístupem k internetu* Co se týče obchodu, lépe jsem na internetu ještě nenakupovala. Komunikace byla naprosto skvělá a balíček přišel velmi brzo. Krabička houbičky byla bezpečně zabalená do bublinkové folie, převázaná stužkou na které visela vizitka a všechno vypadalo moc hezky.

Miracle complexion sponge je naprostá novinka do RT rodiny a mě lákala nejvíc. Možná už jen proto, že jsem asi jediná(?), které přijde design jejich štětců vážně nehezký a nevkusný, narozdíl od černé klasiky. 


Po rozbalení byla houbička jemná, ale trošku tuhá, takže aplikaci za sucha si představit moc nedokážu. Hned po namočení se zvětšila přibližně na dvojnásobek a stal se z ní neskutečně jemný a heboučký nástroj k nanesení podkladového makeupu. 

Nezaregistrovala jsem potřebu používat víc makeupu než obvykle, z čehož usuzuji, že ho do sebe houbička nevsákla víc, než jakýkoli z mých štětců. Finish byl po použití jako sametový a všechno se do pleti hezky vpracovalo. S korektorem taky nebyl problém. Beauty Blender jsem nikdy nezkoušela, ale po zkušenosti s RT ani zkoušet nechci. Naprosto mi totiž vyhovuje a nezklamala mě ani trošku. Cena byla 139,- v akci k zahájení prodeje. Stálá cena je 179,-. 


Videonávod k použití :




originaly published on

Žádné komentáře:

Okomentovat